Poradna

Jak probíhá platba na straně zákazníka / Co dělat, když zákazníkovi nejde zaplatit

Do aplikace zadáte částku, kterou má zákazník zaplatit. Zákazník přiloží svůj chytrý telefon k Cvak NFC čipové kartě a počká na notifikaci. Je potřeba, aby měl zákazník zapnutá mobilní data nebo být připojen na wifi, a zároveň aby měl v telefonu zapnutou funkci NFC. Zároveň, aby k NFC kartě přikládal telefon s odemčeným displayem a neměl přitom otevřenou Peněženku Google, Apple nebo jinou aplikaci. Následně se v jeho telefonu objeví výzva k zaplacení. Vybere si, zda chce použít platbu z účtu (pokud má účet u Air Bank) nebo přes Apple Pay či Google Pay, nebo podobně jako na eshopu tak, že přepíše do okna platební brány údaje o své platební kartě (dlouhé číslo karty, platnos do a krátky třímístní CVC kód (zpravidla vzadu na kartě). Platbu potvrdí a hotovo. Pokud se zákazníkovi nedaří zaplatit přes NFC čip, nabídněte mu naskenování QR kódu (ať už na NFC kartě nebo ve vaší aplikaci Cvak). QR kód musí skenovat přes aplikaci foťáku nebo čtečku QR kódů, nikoliv v mobilním bankovnictví.